To all my dear friends,
(給我所有親愛的朋友,)
 
I am writing this for just saying 'hello' to you all who would like to see me from here. I am fine in the UK so far! Actually I have to say that I feel much more comfortable and happier here than in Taiwan! Everyday I can enjoy chilly weather--sometimes a bit hot while enjoying the warm sunshine--fresh air and slow path of life. But I still remind my dearest family and good old friends, not very often but so much... hopefully, you all guys may be fine there! 
 
(謹寫下此篇向我親愛的朋友們說哈囉!目前為止我在這裡一切安好。事實上,我要說,我在這裡感受到更多的自在與快樂遠勝於在台灣的日子。每一天,我都能享受微涼的天候--有時因為溫暖陽光照耀而微熱--新鮮空氣與悠閒緩慢的生活步調。但是,我還是會想一想我的家人與朋友們,不很常但是絕對誠心的想念。我衷心希望,你們在台灣也一切都好…!)
 
Here is a picture taken at Betty's Tea Room in Yorkshire, one of the historic and famous British tea rooms in which you could enjoy traditional afternoon tea in Britian! I was very lucky to have a wonderful tea time with my lovely friends travelling with me in York... and this is my best shot with my afternoon tea set taken by Yuri. While tasting the incredibly delicious afternoon tea here, I really hoped that all of you might come with me enjoying this moment together!! So that's why I would like to represent this picture and also to share this unforgetable feel to you all......
 
(這張照片,攝於位在約克郡歷史悠久又知名的英式茶屋「貝蒂茶屋」,在此你可以享用道地正統的英式下午茶!我很幸運地在此享受到一段美妙的午茶時光、與同我一起在約克旅遊的幾位可愛朋友們。這是我最滿意的一張獨照--與我所點的下午茶茶點--是我的日本朋友YURI幫我拍下的。當我品嚐著美味得不可思議的下午茶時,我是真心希望你們都能和我一起分享這一刻!這也是我為何,特別想獻上這張照片、跟你們共享這難忘的感受與時光…)
 
Wish you are here......
 
(真希望,你們在這裡…)
 
Sincerely Yours
Diane
  
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Diane Yang 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()